Friday, June 18, 2010

Mix Cheese Tart & 2 sets Cream Puff - Aizah Kaman @ Rawang


Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan - Sabtu (12.6.2010) daripada besan saya, Aizah Kaman. Thanks besan...

Aizah tempah 1 set (50pcs) mix cheese tart dan 2 sets (35 pcs - 1 set). Aizah ni memang hantu cheese tart katenye... selalu beli cheese tart kat King's Confectionery... alahai risau gak saya... maklumlah, tart saya taklah setanding tart yang di King's tu... huhuhuuuu...

Tapi alhamdulillah daripada sms yang saya terima daripada Aizah setelah tart itu sampai ke tangannya, dia kate sedap. Suami Aizah - Abang Kaman yang datang ambil tart tu di Stesen Petronas dekat Taman Selayang sementelah Abang Kaman bekerja dekat2 situ. Sekaligus saya hantarkan tempahan untuk Eda (n3 sebelumnya).

Cuma saya tersilap baca sms daripada Aizah. Beliau minta filling untuk cream puff tu di mixkan dengan choc ganache tapi saya letak semua fillin kastad. Alahai, sowy ye besan...

Anyway terima kasih atas tempahannya ye...

3 comments:

A.I said...

takpe la. len kali aku nk order filling ceklat pulak.

tp mmg sedap giler la cistat kau. aku puas ati. rasa mmg superb.aku kagom dpt besen yg pandai buat cistat mcm kau ni. hehehe...lebiu lalink (^_^)

Fiza Nordin said...

besan,
terima kasih atas tempahan.alhamdulillah kene dgn tekak kau...

Unknown said...

Cistat n creampuff 2 kira cane