Friday, June 4, 2010

Birthday Cake & Cupcakes Airis - Sheikin @ Sungai Buloh





Salam dan selamat sejahtera...

Comey tak korang tengok si kecil kat edible tu... comey, kan...? Geram saya tengok... saya ambil edible ini seminggu awalnye daripada tarikh nak buat kek ni... dalam seminggu ni saya asyiklah menenang edible ni... menatap wajah sikecik yg comey ni... sementelah pulak anak kecil saya, Mierza tak de kat saya. Masih berada di Sepang, rumah kakak saya. Agaknya sebab saya rindukan anak saya, jadinya bila tengok edible Airis ni, sejuk hati saya. Walaupun hakikatnya, rindu tu tak terubat pun... rindu kat anakanda saya tu tetap jugak meluap2...

Tempahan daripada Sheikin, anak buah rakan novelist saya, Zaharah Muhammad. Terima kasih kepada Sheikin. Semoga berpuas hati dengan tempahannya. Kalau ada yang terkurang, akak minta halal dan janganlah serik2 order lagi next time ye...

Kek yang besar, paling besar saya pernah buat - square 13x13inc. Siap saya beli loyang baru lagi untuk merealisasikan kehendak Sheikin. Harap lepas ni adalah tempahan kek besar ni lagi... jadinya berbaloilah saya beli loyang tu... hahaha!!!

No comments: