Tuesday, June 15, 2010

Carrot Walnut Cake - Kak Jue @ Bangi


Salam dan selamat sejahtera...

Terima kasih atas tempahan (Khamis - 10.6.2010). Daripada Kak Jue untuk sambutan ulang tahun perkahwinannya yang ke 10 tahun. Alhamdulillah, semoga ikatan perkahwinan bersama suami tercinta kekal hingga ke hujung nyawa, amin!

Malam Sabtu saya terima sms daripada Kak Jue mengatakan kek itu sedap tapi beliau agak tidak berpuas hati kerana dalam adunan ada diletakkan buah2an campuran. Owh, sememangnya dalam resipi yang saya ikut selama ini diletakkan buah2an campuran tu. Minta maaf ye Kak Jue.

Kak Jue memang ada tulis di sms nya mengatakan dia mahukan kek carrot walnut yang macam di Secret Recipe. Tapi, hehehee... saya sendiri pun tak pernah makan kek carrot walnut yang kat Secret Recipe tu... kata Kak Jue dalam sms nya, kek carrot walnut kat Secret Recipe tu takde buah2an campuran tu. Huhuhuuuu...

Tapi saya akuilah silap saya... sepatutnya tak tau tu bertanya, kan... Harap ini jadi pengajaran kat saya di kemudian hari.

Kepada Kak Jue, seandainya membaca n3 ini, saya minta maaf banyak2 dan harap Kak jue tak serik order daripada saya lagi...

1 comment:

Al-Imran's Creations said...

alamak..ada di entry rupanya.. no big deal. my mum love da kek..n da selamat da pun..
for raya still open lg ke order? :)