Wednesday, June 9, 2010

Blueberi Cheese Tart - Lyn @ Putra Perdana

... gambar fail ...

Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan hari Jumaat - 4.6.2010 daripada Lyn @ Putra Perdana. Dah berkali2 Lyn tempah tart daripada saya, terima kasih Lyn.

Tapi ada sesuatu yang berlaku pada tempahan tat kali terakhir Lyn sebelum ini. Kata Lyn, filling yang stoberi melekat di pelapik plastik. Bila plastik tu ditarik membuatkan tat tu jadi tak cantik. Saya hairan juga dan terima teguran itu. Saya pun beleklah fillinf stoberi saya.

Ya rabbi... punyelah saya tak perasan... rupernya yang saya gunakan tu bukan filling untuk tat tapi jem stoberi. Aduh!!! Tepuk dahi saya pagi2 buta tu... adeh, deh, deh.... ni kes tersilap ambil masa dalam peti es kat kedai bakerilah ni... main capai aje dengan condifentnye kan... tulah dia!!!

Minta maaf ye Lyn. Di sebabkan stok filling sudah tersilap beli dan dah terkena pada Lyn, jadinya tempahan Lyn ni saya buatkan semua filling bluberi ajelah. Minta maaf sekali lagi ye Lyn... dan mujur jugalah Lyn beritahu saya... kalau tidak, memanglah saya ni tak perasan yang saya dah tersilap beli filling dengan jem.

No comments: