Monday, April 5, 2010

Cheese Tart - Aishah Usman & Adik @ Tmn Sri Manja


Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan hari Jumaat, malam... Minta petang nak datang ambil pukul 10 malam. Memang menggelabah saya dibuatnya. Tapi alhamdulillah dapat disiapkan tapi minta lewatkan pukul 10.45 mlm since Aisyah kate adiknya tak kisah pukul berape pun. Kami janji nak jumpe di Tesco, Puchong tapi adik Aisyah nak cube cari rumah saya. Katenye kalau dah tahu rumah, nnt senang.

Tapi area rumah saya ni kalau betul2 tak faham area puchong memang susah nak carik. Kesian adik Aishah, berpusing2 dia mencari rumah saya. Dengar nada suara dia pun dah macam orang putus asa. Akhirnya saya suruh adiknya tunggu kat Petronas Meranti Jaya. Saya pergilah ke sini. Next timelah carik rumah saya tu... hehehee....

100 pcs mix blueberi & strawberi cheese tart. Order kali kedua, thanks!

No comments: