Tuesday, April 27, 2010

Birthday Cake - Miza @ Taman Desaria


Salam dan selamat sejahtera...

Nak semua pink! Adoi...! Terpaksa jugak campur2kan warna yang selari & sepadan supaya nampak menyerlah sikit,kan. Sorrylah ye Miza... alhamdulillah Miza takde komplin.

Tapi ade jugak yang saya rasa tak sedap hati. Sebenarnya Miza sponserkan kek ni untuk anak buahnya. Miza minta saiz sebesar kertas A4 tapi saya buatkan besar sikit sebab saya takdelah loyang bersaiz exactly sebesar kertas A4. Tapi masa saya hantarkan kek tu dan kakak Miza tengok, kakak dia kate, kecik sangat. Sure tak cukup untuk tetamu 200 orang. Memanglah tak cukup. Miza sendiri pun tak mention kat saya nakkan kek untuk makan 200 orang! And kakak Miza minta saya bakekan lagi satu kek. Manelah sempat kak oiii...! Mase tu pun dah dekat pukul 1 tengahari. Nak pakai pukul 3 petang... lagipun saya bukannya duduk Desaria lagi... saya duduk Puchong!!!


No comments: