Saturday, May 1, 2010

Cream & Eclairs Puff - Nora @ Shah Alam

(gambar file)

Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan di terima daripada Nora yang berada di Shah Alam pada hari Khamis 29/4/2010. Meet point kami di tempat parking kereta antara Plaza Masalam dan DEMC. Janjinya pukul 2 petang tapi lepas saya selesai hantar anak2, tak tahu pulak nak ke mana. Kalau nak balik rumah, alang2 saja. Jadinya saya teruskan perjalanan ke Shah Alam. Sampai pukul 12 lebih gitu.

Sebelumnya, saya dapat sms ingatan daripada Nora. Thanks Nora, sebab ingatkan saya. Saya pun beritahulah yang saya memang sedang otw ke Shah Alam. Then Nora kate, kalau sampai awal beritahu saje, dia boleh saja datang ambil awal. Hehehee... senangnya berurusan dengan orang macam ini yek...

Alhamdulillah saya dapat parking betul2 kat depan 7e, di kawasan yang boleh dikatekan sesak jugaklah tu... Bolehlah menanti dengan aman...

Terima kasih kepada Nora yang sudi menempah daripada saya - 40pcs cream puff & 40pcs eclairs puff. Malamnya saya terima sms daripada Nora yang antara lain maksud smsnye berpuas hati dengan cream & eclairs tempahannya. Anak2 buahnya makan sampai licin apelagi biler ade coklat... i'Allah bulan depan Nora akan bersalin. Moga selamat dan dipermudahkan semuanya ye...

No comments: