Wednesday, May 12, 2010

Choc Cheese Tart & Choc De Coco Tart - ??? @ Sri Kembangan


Salam dan selamat sejahtera...

Ya Allah... saya betul2 lupa dengan penempah ni... 1st time lupe! Padahal masa saya serahkan tempahannya ni, saya siap tanya lagi tu, siapa namenye... argggghhh, udah tua saya ni!!! Hehehee...

Minta maaflah pada penempah ni ye... beliau menempaj 25pcs choc de coco tart dan 25pcs choc cheese tart. Kami berjumpa di Mc' Donalds, Taman Equin, Sri Kembangan pada Sabtu - 8.5.2010 pukul 1tghari. Minta maaf, saya terlambat sampai...

Terima kasih...

1 comment:

maznimustafa said...

hehe xpe lupe...lgpun sy nk cepat je aritu...sori la...name sy mazni...sy sbnanye keje kt kuantan...mak sy dok seri kembangan...so kalau cuti balik sane la...btw tart2 aritu sedap sungguh...insyaAllah akan order lagi...