Monday, May 3, 2010

Cream & Eclairs Puff - Fara UKM


Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan hari Jumaat (30/04/2010) oleh Fara dari UKM, Bangi. Actually ini tempahan kali kedua daripada Fara. Kali pertama hari tu tak kesampaian sebab oven saya yang 'main gurau-gurau' dengan saya. Kali pertama tu sempat siapkan cheese tart saja.

Kali ini Fara dan kawan2nya tempah 40pcs cream puff (individual pack) dan 60pcs eclairs puff (individual pack) juga. Tapi saya ada lebih 20pcs cream puff. Jadi saya minta Fara tanyakan pada kawan2nya kalau2 ade yg nak. Anak2 saya memang dah jemu. Bila Fara datang dia kata, kawan2nya mungkin sedang tidur. Fara yang ambil xtra pack tu. Terima kasih ye, Fara.

Senang berurusan dengan Fara. Dia datang sendiri ke rumah saya untuk ambil tempahannya. Kali pertama dia terlepas simpang. Kenalah memusing jauh, ye Fara. Kali kedua ni senanglah agaknya. Terus tuju ajelah ye...

No comments: