Saturday, February 13, 2010

CC, Kek Lapis Asam Manis (Kukus) & Puding Roti Marble - Wawa, SUK Shah Alam


Salam...


Tempahan diterima daripada Wawa @ SUK Shah Alam. Hari Jumaat lepas hantar anak2 ke sekolah saya zoom ke Shah Alam. Saya kena sampai di sane sebelum pukul 3 petang sebab Wawa half day aritu. Sampai sana pukul 2.25 petang. Jalan agak sesak jugak sebab orang2 lelaki baru keluar masjid setelah menunaikan solat Jumaat.
Saya tunggu Wawa kat pintu pagar no.3. Tak masuk dalam pun... lagi pun itulah satu2nye pintu bangunan SUK tu yang saya tahu... eheheheee... kalau Wawa suruh p tunggu kat tempat lain, memang saya tak tau... Terima kasih Wawa... atas tempahan. Moga puas hati dan jangan serik2 untuk order lagi next time yek...

CC "Selamat Pengantin Baru"
Aqim & Ain
Wawa minta lukiskan gambar pengantin lelaki & pengantin perempuan...


Kek Lapis Asam Manis (Kukus)


Puding Roti Marble
Perisa oren + coklat

No comments: