Thursday, December 31, 2009

Cheese Cake - Kamal to Yani @ Agensi Nuklear Malaysia, Bangi



Salam dan selamat sejahtera...

Tempahan ini direkemen daripada Syima @ Alor Setar. Thanks Syima... Shima kate kek tu nak 30/12/2009 (Rabu). Saya pun fikir2 masa tu saya dah settle le kemas2 rumah. Saya pun terimalah. Mana tahu untuk sampai ke hari itu, memacam hallah jadi. Dengan seleseme, badan sakit2... adoi... tapi alhamdulillah berjaya juga saya sampaikan kek ini ke tangan tuannya.

Saya minta maaf pada Syima dan Kamal sebab buat tertunggu2 dan tertanya kenapelah saya ni tak reply sms, tak reply email. Ini bukan buat2 bz tapi mmg sangat bz...

Kek Cheese + Topping Fresh Cream + Blueberi Filling + Edible Image

Dalam perjalanan balik saya dapat sms daripada Yani...

:: Thanks kak. Sedap kek tu... my fevret. ::

Terima kasih Yani! Kalau tak puas makan, roger2 Kamal lagi yek...
heheheeee...

No comments: