Thursday, December 3, 2009

Barbie Doll Cake - Kak Rafidah, Sg. Buluh

Salam dan selamat sejahtera...

My first ever barbie cake... alhamdulillah... walaupun baru pertama kali membikinnya, segalanya dipermudahkan olehNYA. Walaupun saya tak de mould barbie tu, tapi kiranya (dipandangan mata saya) menjadi jugalah kembang skirt si barbie tu... pandangan mata anda bagaimana???

Tempahan diterima daripada Kak Rafidah (adik Kak Tun daripada Sentul). Sebelum ini Kak Tun pernah menempah 2 biji kek lapis asam manis daripada saya. Terima kasih kepada kedua2nya. Lebih2 lagi kepada Kak Tun yang memberikan kepercayaan dan merekomenkan hasil kerjatangan saya kepada adiknya walau telah saya akui kepada Kak Tun yang saya tidak pernah menerima mahupun membuat kek barbie sebelum ini. Tapi dalam hati ni melonjak2 nak mencuba dan mengharap Kak Tun akan memberikan kepercayaan dan percubaan itu kepada saya... Terima kasih sekali lagi...

:: NOTA ::

Seronoknya bermain dengan aising dan mencorak. Semalaman menghadapnya. Penat tapi puas hati... Kalau dah minat tu, kan...???

No comments: