Monday, November 2, 2009

Order - AtieChumel

Salam & Selamat Sejahtera...

Alhamdulillah...


Sejak dari minggu lepas dah berurusan dengan Atie berkaitan tempahan ni. Saling email-mengemail. Terima kasih atas kepercayaan Atie pada akak yang masih baru dalam bidang niaga on9 ni. Kalau ada kesilapan dan kekurangan, harap diberikan teguran supaya dapat dijadikan pengajaran dan panduan di hari muka.


Atie buat tempahan ni untuk meraikan perkahwinan kakaknya. Atie tempah 1 biji kek lapis hawflakes, 1 biji coklat brownies dan 50 pcs aneka filling cheese tart. Dek kerana saya perlu menghantar semua tempahan ke dewan tempat keluarga Atie akan mengadakan majlis perkahwinan itu di Segambut, saya charge penghantaran sekali. Mujurlah saya tak sesat sebab tempat tu saya dah pernah pergi (rumah mama Yies-geng mak hayam). Moga ianya tidak membebankan Atie dan harga yang saya berikan tu munasabah.

Terima kasih sekali lagi...

2 comments:

Atie.Rashid said...

komen kat sini plak...hehehehehe...kak....akak nye kek sy bg pihak lelaki,...brownies n cheese tart kteorg makan...cheese tart separuh buat hantaran....mmg sedapppppppp...harga sgt2 berbaloi...family atie sume puji..sampai x cukup....hehehehe.....thanks kak..insyaAllah, next time boleh order lg

Fiza Nordin said...

atie,
alhamdulillah...ha kalau sampai tak cukup tu mmg kene order lagilah tu...hehehee