Friday, July 16, 2010

Mix Cheese Tat - Shima @ Kuala Lipis, Pahang

gambar fail, terlupa nak snap gambar...

Salam dan selamat sejahtera...

Satu lagi tempahan yang memaksa saya menggunakan pos laju. Sebenarnya saya agak keberatan nak menerima tempahan ni sebab saya takut keadaan tat itu apabila sampai ke tangan penempah nanti bagaimana rupanya. Mungkin masih boleh dimakan, tapi pastinya sudah tergolek2.

Tapi melihatkan kesungguhan Shima @ Kuala Lipis, Pahang ini, saya terima jugalah. Shima tempah untuk jamuan di tempatnya belajar. Petang Rabu lebih kurang pukul 4 petang, saya terima sms daripada Shima mengatakan yang dia sudah menerima cheese tatnya itu. Hancur... Adui... itulah yang tak mahu dan keberatan menerima tempahannya. Tapi tak apalah ya Shima. Nanti kalau turun KL, bolehlah call/sms akak dan buat tempahan lain. A'way terima kasih ye dik...

No comments: