Thursday, November 5, 2009

Kek Lapis Hawflakes (Kukus) - Kak Aidah, Kuantan


Salam dan selamat sejahtera...

Alhamdulillah... kek lapis hawflakes versi kukus saya ni dapat tempahan dari Kuantan. Jadi untuk kesekian kalinya saya menggunakan khidmat pos laju untuk penghantaran. Sudah berbiji2 kek lapis hawflakes ni saya hantar ke luar dari Kuala Lumpur melalui pos laju. Alhamdulillah selamat tiba kepada tuannya. Mungkinlah dalam keadaan elok kerana saya tak terima feedback dari pengorder melainkan sms bgtau yg kek tu sedap & kate akan order lagi nanti.

Cuma ada 1 komplin saja iaitu penghantaran ke Johor Bahru seminggu sebelum hari raya aidil fitri yang lalu. Katanya kek tu hancur separuh. Tapi masih boleh dimakan. Itulah satu2nya komplin yang saya terima.


Untuk kali ini, yang mengorder adalah Kak Aidah. Harap2 Kak Aidah terima kek itu dalam keadaan baik. Pelekat 'Mudah Pecah' pun sudah dilekatkan di kotak semasa di pejabat pos tadi.

Terima kasih, kak... Kalau kena dengan tekak, next time boleh order lagi.
Gambar kek yg saya buatkan untuk Kak Aidah tadi saya lupa nak snap. Dah siap wrap baru teringat. Jadi pinjam gambar order dr Atie lah ye... :D

** Abang ipar saya duduk Felda Chini. Nanti saya ke sane, bolehlah singgah rumah akak ye... hehehee... **

No comments: